Tapahtumat

Vallitsevan pandemian johdosta yhdistyksellä ei ole ollut kevätkaudella mitään toimintaa, valitettava asia jonka kaikki varmasti ymmärtävät. Hallitus kokoontuu kesällä kun rajoitukset toivottavasti helpottuvat ja suunnittelee ohjelmaa syyskaudelle ottaen huomioon viranomaisten ohjeet ja rajoitukset.

Hallitus on päättänyt, että jäsenmaksua vuodelta 2021 ei kerätä. Jos joku on jo maksanut jäsenmaksun, niin se siirretään ensi vuoden maksuksi.

Hallitus sai syksyllä 2020 yhdistyskokoukselta oikeuden täydentää itseään yhdellä jäsenellä. Hallitus on valinnut uudeksi hallituksen jäseneksi Johanna Sariolan Aktia Oy:stä. Toivotamme hänet tervetulleeksi hallitukseen!

Syyskauden alkaessa lähetämme uuden kirjeen ja kerromme kauden ohjelmasta. Nauttikaa nyt keväästä ja tulevasta kesästä!

Pysytään terveinä!

Terveisin,

SÄHKÖPOSTIOSOITTEET

Kirjeen lähettäminen on paljon yksinkertaisempaa, nopeampaa ja halvempaa sähköpostin välityksellä, ja sillä voimme tiedottaa mahdollisista muutoksista ja vaikka uusista kohteista vaivattomasti. Pyydämme siksi jokaista joka saa tämän kirjeen ”etanapostin” välityksellä ja jolla on sähköposti käytössä, ystävällisesti ilmoittamaan sähköpostiosoitteensa jäsenasioista vastaavalle Sirpa Hippulalle, sirpa.hippula@gmail.com.

Sirpalle ilmoitus myös sähköpostiosoitteen muutoksesta.

Uudet jäsenet: Ilmoitathan sähköpostiosoitteesi Sirpa Hippulalle jäsenkirjeen toimitusta varten. Tervetuloa mukaan toimintaan!